Parador: Najvyššia inovatívna sila

Parador je výrobcom vysokokvalitných podlahových krytín. Za svoju prácu získava hodnotné ocenenia, ktoré sú hnacím motorom pre ďalšie inovatívne produkty pre svojich zákazníkov.

Parador: Najvyššia inovatívna sila

Už druhýkrát za sebou získal Parador titul „Najvyššia inovatívna sila“. Vďaka tomu sa spoločnosť Coesfeld opäť stala jednotkou v oblasti interiérového dizajnu v prieskume spoločnosti WELT, ktorý sa začiatkom roka uskutočnil medzi približne 220 000 manažérmi.

V rámci ďalšej štúdie časopisu WELT bola spoločnosť Parador ocenená aj ako spoločnosť s vysokou úrovňou zodpovedného podnikania.

V neposlednom rade ntv a Nemecký inštitút pre kvalitu služieb odovzdali v polovici marca ocenenie „Najobľúbenejší nemeckí poskytovatelia - život a bývanie“. Vychádza to z rozsiahleho prieskumu nemeckých spotrebiteľov. Potvrdzuje to viac ako 39 000 názorov zákazníkov z viac ako 580 spoločností. Do úvahy sa brali značky a spoločnosti zo 45 sektorov v oblastiach ako stavebníctvo a vývoj, bývanie a bytové doplnky a služby pre domy a byty. Sektory siahajú od pevnej a montovanej stavby domu cez značky okien a dverí, ako aj výrobcov nábytku a podlahových krytín po poskytovateľov inteligentných domov a bezpečnostných služieb. Parador je jedným z ocenených v kategórii „Drevená podlahová krytina“.

 

Cena Red Dot za dizajn pre kolekciu One Ground

Jedinečná kolekcia podláh One Ground Design Edition kombinuje najvyššie štandardy dizajnu s inovatívnym a premysleným prístupom k vývoju produktu. Osem miest sveta a ich história bolo inšpiráciou pre osem výnimočných podláh Design Edition.

Tento holistický prístup bol uznaný cenou Red Dot Award: Product Design 2021. Po Muse Award 2021 a Iconic Award 2021 získala edícia ďalšie dôležité a medzinárodne uznávané ocenenie za vynikajúci produktový dizajn.

Každý rok sú oceňované najlepšie produkty cenou: Produktový dizajn Red Dot Award. Či už z pohľadu estetiky, funkčnosti, luxusu alebo inovácie - oceňované objekty spája ich výnimočná kvalita dizajnu.

„Súťaže sú skvelou príležitosťou predstaviť naše služby a produkty širokému publiku a vytvoriť tak hodnotu pre našu spoločnosť: demonštrujú našu inovatívnu silu, zabezpečujú odlíšenie a sú dobrým hnacím motorom konkurencie,“ hovorí Birgit Kunth, riaditeľka značky, marketing a komunikácia.

"Z každého domova robíme najkrajší domov na svete."